Välkomna

Hejsan alla nya läsare!
Jag har valt att starta en ny skvallerblogg, N.Bitchie har tyvärr slutat att blogga så därför tänkte jag försöka gå i hennes fotspår och starta en ny skvallerblogg! Den här skvallerbloggen ska jag försöka uppdatera såfort jag fått in nytt skvaller osv, jag ska försöka fixa en bra design ganska så snart men det kan tyvärr dröja någon vecka!

Ibörjan föredrar jag att vara anonym, men med tiden kanske jag berättar vem jag är :)

Med hopp om trevlig läsning !

                                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: emma

tror detta kan funka

2009-09-23 @ 21:39:42
Postat av: Tina

annars är dt ju falsksanning som gäller nu

2009-09-24 @ 15:51:35
URL: http://tiiliaberg.blogg.se/tiiliaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0