Sanningen?

Nu är såhär, kommer någon ihåg killen som skrev till dessie? anyway , han skrev till dessie förut och hon fejkade bråk med honom. dem senaste dagarna har även steffi börjat "bråka" med denna joakim berg, så jag tog mig friheten att adda honom på msn, såhär såg det ut :


ser ni vad det står?
han sa iallafall att allting var uppgjort mellan han och steffi och att hon var en bitch.
så vem ska man tro på?
mjauuuuu

p.s jag suddade ut både min msnvisningsbild och mitt riktiga namn för att inte avslöja mig

godnatt allihoppa, ville bara säga åt er att fortsätta läsa för mig är det inegn stopp på :) iallafall inte när det gäller skvaller ;) NATTI 

                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0