NY TILLFÄLLIG DESIGN

Nu kan ni maila tips till mig, ni når mig på [email protected]
där kan ni även maila frågor osv, jag belönar somsagt varje tips med en länkning :)
efterlyser fortfarande någon som kan hjälpa mig med designen ;)
en enkel design bara :) självklart gratis men du får ha din banner :)

UPPDATERING !
MIN MAIL GÅR INTE ATT GÅ IN PÅ FÖR TILLFÄLLET, KOMMENTERA OM NI E INTRESSERADE AV ATT GÖRA EN DESIGN :)


UPPDATERING 2
MAILEN FUNKAR <3

                                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om denna brud istället

www.LNN.blogg.se

2009-09-24 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0