Copycat nummer 1..?

och sådärja! nu e den osynliga fighten igång ;) kissie la upp en bild på sig osminkad, några minuter efter gör dessie samma sak ;)

 

ser ni skillnaden med och utan photoshop!? dock så ser man att bilden till vänster är lite redigerad då ljuset är lite mörkare än vad det egentligen är !

* * *

Ville bara peppa er att fortsätta kolla min blogg, kan inte fatta att den redan blivit såpass stor :) , jag ska göra mitt bästa för att leva upp till era förväntningar så ni kommer inte bli besvikna, kommentera gärna babes ;)

                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Linnea

Blondin eller Brunett - vad är hetast? Gå in på min blogg och lägg en röst!

2009-09-24 @ 18:33:52
URL: http://rightherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0